Skip to content

5 komentarzy

  1. Mieszkaniec
    9 maja 2019 @ 22:34

    Śmiech na sali. W Bydgoszczy tpfu, P&R na 500 aut, wielopoziomowy. W Toruniu jak zwykle chałtura. Beznadziejna lokalizacja, ilość miejsc śmieszna 🙂

    Odpowiedz

  2. Julek
    28 marca 2019 @ 21:02

    Mam takie pytanie: jak się ma koncepcja tych parkingów P&R (które zakładają, że kierowca będzie chciał zostawić auto i przesiąść się na komunikację miejską) do koncepcji, że trzeba budować szerokie i szybkie drogi wszędzie w środku miasta.

    Pytanie pomocnicze: ilu jest kierowców, którzy mając do dyspozycji w środku miasta szerokie drogi (i galerie handlowe z dużymi parkingami), będą chcieli zostawiać samochód na rogatkach miasta aby przesiąść się do komunikacji miejskiej?

    Odpowiedz

  3. Można lepiej wydać te pieniądze...
    28 marca 2019 @ 15:10

    Mieszkam za Drwęcą i jestem należę do przewidywanych użytkowników tego parkingu.
    Niestety – gdy wsiądę do auta w domu to nie będzie mi się opłacało go tam zostawiać…
    Po pierwsze trzeba najpierw uczynić linię autobusową bardziej atrakcyjną dla pasażerów.
    Według mnie lepszą opcją byłoby wydanie tych pieniędzy na zwiększenie częstotliwości kursowania autobusów.
    Pozwolić autobusom 23 jadącym z Kopanina na przejazd ul. Turystyczną bez objazdu przez osiedle. Te jadące z pętli mogłyby jechać obecną trasą.
    Do tego zmiana trasy linii 23 tak aby docierała do centrum przesiadkowego w Alei Solidarności – miejsce postoju może pozostać na pl. Św. Katarzyny.
    W ten sposób zachęci się pasażerów korzystania z tej linii autobusowej i parking okaże się niepotrzebny bo wsiądą do autobusu zanim dotrą na parking.
    Rozumiem, że miasto może wydać te pieniądze tylko na swoim terenie ale P+R w tymi miejscu bez podniesienia atrakcyjności linii autobusowej to chyba nieporozumienie.

    r

    Odpowiedz

  4. piko
    28 marca 2019 @ 10:45

    P+R na 46 samochodów? To jakaś kpina, z założenia fiasko. 46 samochodów to za mało aby opłacało się zwiększyć częstotliwość autobusów. A P+R bez sprawnej komunikacji jest bez sensu. P+R Powinien być tam gdzie spełnione są 2 warunki. Dojazd do P+R jest prosty, komunikacja miejska P+R z resztą miasta jest sprawna. Turystyczna nie wygląda na miejsce spełniające te warunki.

    Odpowiedz

    • wojtek
      28 marca 2019 @ 15:12

      Dokładnie bzdura jakieś lobby zadziałało .Miejsce lokalizacja bez sensu Miejsc mało .Kolejny betonowy pustostan po kilku latach do rozbiórki .Chyba zabrakło wyobraźni lub była duża presja …..

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *