Porozmawiaj o sprzedaży. Lokomotywa Biznesu zaprasza na prestiżową konferencję

Box2 Materiały partnera
Pierwsza konferencja odbyła się w 2018 r. (Fot. Lokomotywa Biznesu)

W jaki sposób zbudować strukturę sprzedaży? Odpowiedzi na to pytanie poszukają uczestnicy konferencji biznesowej Następna Stacja: Budowa modelu sprzedaży, która zorganizowana zostanie w piątek 12 kwietnia w toruńskim hotelu Filmar. Organizatorem wydarzenia jest inicjatywa Lokomotywa Biznesu.

– Tym razem bierzemy na warsztat coś, bez czego żaden biznes, bez względu na model i grupę docelową, nie ma racji bytu – sprzedaż – informują organizatorzy wydarzenia. – Nie będziemy jednak mówić o „cudownych technikach sprzedaży”. Tego typu szkolenia możecie spotkać na każdym kroku. Na „Następnej Stacji” praktycy biznesu opowiedzą, w jaki sposób udało im się zbudować strukturę sprzedaży, która uczyniła z ich firm, marki rozpoznawalne w regionie i w kraju.

Konferencję poprowadzi Jarosław Brzeski, dziennikarz i konferansjer (
http://www.jarekbrzeski.pl ). Wśród prelegentów pojawią się m.in. dr Mateusz Tomanek z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Barbara  Domarus, autorka „Champagne za dziewięć 5dziesiąt, czyli jak sprawić, by klienci zabiegali o Ciebie”, trójmiejska inwestorka w nieruchomości oraz przedsiębiorca Mariusz Trąbczyński.

– Nasi prelegenci będą na scenie mówić o sprzedaży, a nie sprzedawać – podkreśla współtwórca spotkań Piotr Wódkowski. – Nie ma u nas miejsca na wystąpienia, w których prelegent jest bardziej zainteresowany sprzedażą swojego produktu, niż przekazywaniem uczestnikom realnej wiedzy. Zamiast na zawodowych mówców ze znanymi nazwiskami, stawiamy na praktykujących przedsiębiorców, którzy na budowaniu modelu sprzedażowego w swoich firmach zjedli zęby.

W konferencji udział weźmie około 200 przedsiębiorców.

– Jeżeli nie jesteś jeszcze „lwem networkingu” w nawiązywaniu znajomości pomogą Ci nasi animatorzy – zapewnia Piotr Wódkowski.

Na konferencji praktycy biznesu dzielą się z uczestnikami wiedzą, a ci mają okazję do networkngu. Spotkania mają charakter non-profit, a zysk ze sprzedaży biletów przeznaczany jest na cele charytatywne.

Konferencja rozpocznie się w hotelu Filmar o godz. 8.00. Przedsiębiorcy, którzy chcą w niej wziąć udział, już wkrótce będą mogli dokonać zgłoszenia za pomocą strony www.nastepnastacja.pl.

Bilety dostępne są w cenie 100 zł (do 15 marca) oraz 150 zł (od 16 marca do 9 kwietnia). Liczba uczestników jest ograniczona. W cenie zawarty zostanie posiłek w formie obiadu oraz stałego bufetu. Do dyspozycji gości będzie także stanowisko baristów firmy Kozyra Bartending.

Szczegóły: Następna Stacja: Budowa modelu sprzedaży – wydarzenie

Współorganizatorami wydarzenia są: BNI, hotel Filmar, kanał „Networking w Biznesie”.

1

Tagged

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *