Postaw na biznes. Przed nami 3. edycja konferencji „Firma Przyszłości” [PROGRAM]

Box2 Materiały partnera
Fot. konferencjaprzyszłosci.com.pl

Jaka powinna być firma przyszłości? W jaki sposób ją prowadzić i osiągać sukces? Dokładnie za miesiąc 2 października w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki odbędzie się 3. edycja otwartej konferencji biznesowej „Firma Przyszłości” organizowana przez Izbę Handlowo-Przemysłową w Toruniu.

– W tym roku konferencja będzie wyjątkowa, gdyż będziemy świętować jubileusz 30-lecia istnienia Izby – mówi Anna Wankiewicz z IPH. – Dzięki zaangażowaniu pracowników i Firm Członkowskich, IPH wciąż się rozwija i z determinacją stawia czoła wyzwaniom zmieniającej się sytuacji polityczno-gospodarczej.  

Bezpłatna konferencja będzie doskonałą okazją nie tylko do zdobycia wiedzy w temacie przedsiębiorczości, ale także do wysłuchania inspirujących prelekcji i nawiązania nowych znajomości branżowych.

– Na uczestników czekają trzy bloki tematyczne: globalizacja, innowacje i marketing – dodaje Marta Olszewska, dyrektor biura IPH w Toruniu. – Na scenie zaprezentują się zarówno eksperci, jak i przedsiębiorcy, reprezentujący duże firmy z regionu. Opowiedzą, jak przeobrażała się ich działalność przez 30 lat gospodarki wolnorynkowej i w jaki sposób ich firmy zaznaczyły się na globalnym rynku.

Gośćmi tegorocznego spotkania będą wybitni eksperci, m.in. Janusz Niedźwiedzki, Anna Maj, Piotr Bucki, Janina Bąk i Jacek Kotarbiński.

Konferencję „Firma Przyszłości” zainauguruje wykład prof. Witolda Orłowskiego, głównego doradcy ekonomicznego PwC Polska.

Jesteś zainteresowany udziałem w wydarzeniu? Wejdź na stronę firmaprzyszlosci.com.pl i zarejestruj się jako uczestnik. Otrzymasz bezpłatny bilet z kodem QR, który upoważni Cię do wstępu na konferencję.

Program konferencji:

8:30 – 9:30rejestracja /kawa
9:30 – 10:00uroczyste otwarcie
10:00 – 10:30prof. Witold OrłowskiPwCPolska, Europa, świat – ekonomiczne trendy rozwoju. – prelekcja otwierająca.
10:30 – 10:50Janusz NiedźwieckiGrupa ApatorRozwój silnej grupy kapitałowej.
10:50 – 11:10Jacek KotarbińskiKotarbiński.comJak komunikować się z klientami wykorzystując nowe technologie?
11:10 – 11:30Zyta MachnickaLightnessMAŁY MOŻE WIĘCEJ.
Czyli jak jeszcze dziś wdrożyć autentyczny employer branding.
11:30 – 11:40Aneta Zielińska-Sroka Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Środki na innowacje, oferta PARP dla firm.
11:40 – 12:30kawa / networking
12:30 – 12:50Janina BąkJanina DailyWszystko, co musisz wiedzieć o statystykach, by były mniej straszne.
12:50 – 13:10 Wojciech Małaszewicz 
Erwin Ziarkiewicz
First Data Polska S.A2030 Marzenia Klientów vs. Klienci marzeń.
13:10 – 13:30Łukasz SzarszewskiCentrum Wsparcia Biznesu w ToruniuJak robimy to w Toruniu? 
13:30 – 13:50 Robert Rydz-MościckiPerformance MediaWszystko co chciałbyś wiedzieć o Google Assistant, ale bałeś się zapytać.
Rewolucja, która nadeszła.
 13:50 – 14:50lunch/networking
 14:50 – 15:10Agata RoczniakInspiratorka, mistrzyni życiaNie łam się. Przełam bariery. Czyli jak nie stracić wewnętrznej motywacji podczas wyzwań.
15:10 – 15:35Kamil BolekLifeTube/TalentMediaKreatywność, skuteczność czy jedno i drugie. Komu i na co YouTube i digital influencerzy?
 15:35 – 15:55Łukasz Kwiecień PKO Bank Polski PPK – zainwestuj w przyszłość swoich Pracowników
 15:55 – 16:15Piotr Buckibucki.proWirusowe sekrety, autentyczne historie i prawdziwe emocje – czy marketing może zmieniać świat na lepsze?
16:15 – 16:35 Anna MajPwCJak odnieść sukces w erze cyfrowej?
16:35 – 16:45podsumowanie konferencji

1 thought on “Postaw na biznes. Przed nami 3. edycja konferencji „Firma Przyszłości” [PROGRAM]

  1. Sukces to nie tylko kreatywne podejście. To przede wszystkim mierzenie efektów prowadzonych działań. Analiza danych i wyciąganie wniosków. Następnie na tej podstawie wdrażanie zmian, które czynią działania marketingowe skuteczniejszymi. Obecnie jest coraz więcej możliwości w tym zakresie. Choćby mierzenie calltrackerem połączeń generowanych przez konkretne reklamy np. z youtube, od influencerów, adwords i facebook ads. Firmy, które nie prowadzą sklepu internetowego, ale mają stronę www wiedzą w ten sposób zdecydowanie więcej o tym z jakich źródeł pozyskują realnych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *