Postaw na biznes. Przed nami 3. edycja konferencji „Firma Przyszłości” [PROGRAM]
Jaka powinna być firma przyszłości? W jaki sposób ją prowadzić i osiągać sukces? Dokładnie za miesiąc 2 października w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki odbędzie się 3. edycja otwartej konferencji biznesowej „Firma Przyszłości” organizowana przez Izbę Handlowo-Przemysłową w Toruniu.
– W tym roku konferencja będzie wyjątkowa, gdyż będziemy świętować jubileusz 30-lecia istnienia Izby – mówi Anna Wankiewicz z IPH. – Dzięki zaangażowaniu pracowników i Firm Członkowskich, IPH wciąż się rozwija i z determinacją stawia czoła wyzwaniom zmieniającej się sytuacji polityczno-gospodarczej.
Bezpłatna konferencja będzie doskonałą okazją nie tylko do zdobycia wiedzy w temacie przedsiębiorczości, ale także do wysłuchania inspirujących prelekcji i nawiązania nowych znajomości branżowych.
– Na uczestników czekają trzy bloki tematyczne: globalizacja, innowacje i marketing – dodaje Marta Olszewska, dyrektor biura IPH w Toruniu. – Na scenie zaprezentują się zarówno eksperci, jak i przedsiębiorcy, reprezentujący duże firmy z regionu. Opowiedzą, jak przeobrażała się ich działalność przez 30 lat gospodarki wolnorynkowej i w jaki sposób ich firmy zaznaczyły się na globalnym rynku.
Gośćmi tegorocznego spotkania będą wybitni eksperci, m.in. Janusz Niedźwiedzki, Anna Maj, Piotr Bucki, Janina Bąk i Jacek Kotarbiński.
Konferencję „Firma Przyszłości” zainauguruje wykład prof. Witolda Orłowskiego, głównego doradcy ekonomicznego PwC Polska.
Jesteś zainteresowany udziałem w wydarzeniu? Wejdź na stronę firmaprzyszlosci.com.pl i zarejestruj się jako uczestnik. Otrzymasz bezpłatny bilet z kodem QR, który upoważni Cię do wstępu na konferencję.
Program konferencji:
8:30 – 9:30 | rejestracja /kawa | ||
9:30 – 10:00 | uroczyste otwarcie | ||
10:00 – 10:30 | prof. Witold Orłowski | PwC | Polska, Europa, świat – ekonomiczne trendy rozwoju. – prelekcja otwierająca. |
10:30 – 10:50 | Janusz Niedźwiecki | Grupa Apator | Rozwój silnej grupy kapitałowej. |
10:50 – 11:10 | Jacek Kotarbiński | Kotarbiński.com | Jak komunikować się z klientami wykorzystując nowe technologie? |
11:10 – 11:30 | Zyta Machnicka | Lightness | MAŁY MOŻE WIĘCEJ. Czyli jak jeszcze dziś wdrożyć autentyczny employer branding. |
11:30 – 11:40 | Aneta Zielińska-Sroka | Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości | Środki na innowacje, oferta PARP dla firm. |
11:40 – 12:30 | kawa / networking | ||
12:30 – 12:50 | Janina Bąk | Janina Daily | Wszystko, co musisz wiedzieć o statystykach, by były mniej straszne. |
12:50 – 13:10 | Wojciech Małaszewicz Erwin Ziarkiewicz | First Data Polska S.A | 2030 Marzenia Klientów vs. Klienci marzeń. |
13:10 – 13:30 | Łukasz Szarszewski | Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu | Jak robimy to w Toruniu? |
13:30 – 13:50 | Robert Rydz-Mościcki | Performance Media | Wszystko co chciałbyś wiedzieć o Google Assistant, ale bałeś się zapytać. Rewolucja, która nadeszła. |
13:50 – 14:50 | lunch/networking | ||
14:50 – 15:10 | Agata Roczniak | Inspiratorka, mistrzyni życia | Nie łam się. Przełam bariery. Czyli jak nie stracić wewnętrznej motywacji podczas wyzwań. |
15:10 – 15:35 | Kamil Bolek | LifeTube/TalentMedia | Kreatywność, skuteczność czy jedno i drugie. Komu i na co YouTube i digital influencerzy? |
15:35 – 15:55 | Łukasz Kwiecień | PKO Bank Polski | PPK – zainwestuj w przyszłość swoich Pracowników |
15:55 – 16:15 | Piotr Bucki | bucki.pro | Wirusowe sekrety, autentyczne historie i prawdziwe emocje – czy marketing może zmieniać świat na lepsze? |
16:15 – 16:35 | Anna Maj | PwC | Jak odnieść sukces w erze cyfrowej? |
16:35 – 16:45 | podsumowanie konferencji |
Tomek
5 września 2019 @ 11:14
Sukces to nie tylko kreatywne podejście. To przede wszystkim mierzenie efektów prowadzonych działań. Analiza danych i wyciąganie wniosków. Następnie na tej podstawie wdrażanie zmian, które czynią działania marketingowe skuteczniejszymi. Obecnie jest coraz więcej możliwości w tym zakresie. Choćby mierzenie calltrackerem połączeń generowanych przez konkretne reklamy np. z youtube, od influencerów, adwords i facebook ads. Firmy, które nie prowadzą sklepu internetowego, ale mają stronę www wiedzą w ten sposób zdecydowanie więcej o tym z jakich źródeł pozyskują realnych klientów.