Skip to content

15 komentarzy

  1. Justyna
    9 października 2020 @ 18:14

    Taki piekny i duży las ciąć na części PARANOJA !!!!

    Odpowiedz

  2. Ania9190
    29 sierpnia 2019 @ 11:29

    S10 na starej trasie to paranoja!!! Tak lepiej utrudnić życie mieszkańcom zamiast wyciąć kawałek lasu. Kiedy powstanie ten kolos ja do koscioła bede jechała godzine a przez ostatnie lata mojego zycia bede słyszała chałas z s10. Mieszkancy pobliskich wiosek beda walczyć. Tym co się to nie podoba niech idą na akcje sadzenia drzewek.

    Odpowiedz

  3. Torrr
    18 kwietnia 2019 @ 11:43

    Jeżeli mają wyburzać 8 istniejących wiaduktów na południowej obwodnicy S10 to już lepiej ją wyprostować np wg wariantu fioletowego :http://img543.imageshack.us/img543/4061/dokzacznik9.jpg przy okazji odblokowując dostęp do południowych terenów miasta odciętych przez obecny przebieg obwodnicy S10.

    Odpowiedz

  4. Amari
    7 kwietnia 2019 @ 18:30

    Mam nadzieję, że jak najszybciej powstanie węzeł Czerniewice, to pozwoli przenieść tranzyt z ulicy Andersa w Toruniu na S10 i mieszkańcy będą mieli spokój. Oby jak najszybciej powstał węzeł Czerniewice

    Odpowiedz

    • Torrr
      18 kwietnia 2019 @ 11:27

      @Amari Węzeł Czerniewice jest za daleko na wschodzie na peryferiach miasta w lesie do tego pokręcony z dodatkowym trzecim nowym rondem Solankowa/Łódzka, dlatego nie odciąży Poznańskiej i Andersa. Robi to tylko od dawna zaplanowany węzeł Rudak na wprost nowego mostu z tunelem pod rondem „Łódzka” i tylko ten jeden optymalny węzeł powinien powstać.

      Odpowiedz

  5. stawkowicz
    23 lutego 2019 @ 22:24

    węzły pod Toruniem to patologia i nie mają żadnego sensu, plan do poprawy urzędnicy do wymiany!

    Odpowiedz

  6. tor
    21 lutego 2019 @ 18:15

    Szkoda lasu :((

    Odpowiedz

  7. S10
    20 lutego 2019 @ 09:30

    Podejrzewam że chodzi o koszty.W Solcu jest wiele firm i park przemysłowy a także wiele działek do wykupu.Jeszcze do tego dochodzi wybudowanie dróg alternatywnych i wjazdowych do miasta.Poprostu lepiej wyciąć kawał lasu i tam bez zbędnych ceregieli wybudować drogę.

    Odpowiedz

  8. Zaint
    20 lutego 2019 @ 07:36

    Z punktu widzenia przyrodniczego, wybrano najgorszy wariant. W Nadleśnictwie Solec Kujawski trasa przecina kompleks Puszczy Bydgoskiej, zamiast iść starą trasą 10. Droga jest bardzo potrzebna, ale skoro jest alternatywa, nie należy robić tego kosztem lasu. Dlaczego zatem GDDKiA wybrała taki wariant? Masakra!!!

    Odpowiedz

    • BiT
      23 lutego 2019 @ 10:12

      Budowa po śladzie starej 10 wymagałaby wycinki takiej samej powierzchni lasu bo równolegle z ekspresówka musiałaby być droga lokalna szerokości identycznej z obecną drogą krajową.

      Odpowiedz

    • adas
      26 lutego 2019 @ 14:11

      Z pkt widzenia ludzi mieszkających w miejscowościach w pobliżu DK10 jest to wariant najlepszy.

      Odpowiedz

  9. EDYTA
    19 lutego 2019 @ 20:43

    Nigdy nie zrozumiem dlaczego zniszczyły lasy zamiast iść już trasa koło Solca ? To znów rozgrywki między Bydgoszczą a Toruniem, strasznie to płytkie i bezmyslne

    Odpowiedz

  10. Goofol
    18 lutego 2019 @ 21:36

    Cała trasa przez środek puszczy bydgoskiej, skoro można po starym szlaku 10. O odległości od uprzemysłowionego miasta solec kujawski nie wspomne. Licze ze zmienią te plany.

    Odpowiedz

    • Bgnt
      19 lutego 2019 @ 21:12

      Dobrze że idzie głębiej w las – dzięki temu Stara 10 zostanie jako normalna droga dla ruchu lokalnego a cały tranzyt może wynieść się na S. To będzie bezpieczniejsze.

      Odpowiedz

    • BiT
      23 lutego 2019 @ 10:21

      Węzeł Solec Kujawski będzie ok. 1 km od istniejącej drogi (na wysokości skrzyżowania z drogą do radiowego centrum nadawczego). Ekspresówka pobiegnie podobnie jak stara 10 skrajem Puszczy wzdłuż torów kolejowych.

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *