Zajrzyj do Toruń Plaza i poznaj świat magii

Box2 Toruń Plaza

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Toruń Plaza zaprasza do świata magii. W sobotę 26 października odbędzie się Halloween z Harrym Potterem. Na małych czarodziejów czekać będzie moc atrakcji oraz wiele niespodzianek.

Spotkanie z magią trwać będzie od godz. 12.00 do 17.00. Dla gości toruńskiej Plazy przygotowane zostaną turnieje, rozgrywki i quizy rodem z Hogwartu.

Do wygrania między innymi: gry sponsorowane przez Winning Moves Polska w tematyce Harry Potter, Top Trumps Harry Potter, cukierki oraz tatuaże wodne z Harrego Pottera.

Jakich gier możemy się spodziewać?

Rozgrywki Cluedo (duża plansza z kostkami)

Godziny rozpoczęcia rozgrywek: o każdej pełnej godzinie 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00.
Czas trwania rozgrywek: 35-40 min
Liczba graczy: maks 5 osób. 
Zasady CLUEDO: szczegółowe zasady zostaną podane na miejscu.

Quiz z wiedzy o Harrym Potterze (wykorzystanie pytań z Trivial Pursuit Harry Potter)

Godziny rozpoczęcia quizu: 12:30, 13:30, 14:30, 15:30, 16:30.
Czas trwania rozgrywek: około 30 minut.
Liczba uczestników: maksymalnie 10 osób.
Cel: Wykazanie się wiedzą na temat świata czarodziejów, odpowiadając na pytania z 6 kategorii.
Rodzaje kategorii pytań: 1.Czarna Magia, 2. Hogwart, 3. Zaklęcia i Eliksiry, 4. Magiczne Przedmioty, 5. Magiczne Postacie oraz 6. Zwierzęta i Magiczne Stworzenia.

Zasady ogólne
1. Do gry przystępuje dziesiątka uczestników, których wybierają hostessy za pomocą losowaniu lub wyboru z tłumu.
2. Czas do namysłu i rozpoczęcia odpowiedzi wynosi 3 sekundy. Rozpoczęcie poprawnej odpowiedzi w trakcie sygnału oznaczającego upłynięcie trzech sekund zalicza odpowiedź/ Czasu będzie pilnować hostessa.
3. W przypadku złej odpowiedzi prowadzący podaje poprawną.
4. Decyzja prowadzącego jest jednoznaczna, ostateczna i wiążąca dla uczestników.
5. Każdy uczestnik ma prawo do dwóch pomyłek, które zapisuje hostessa. W całej grze obowiązuje zasada, że utracenie dwóch szans oznacza odpadnięcie z gry.
6. Prowadzący quiz informuje odpowiadającego gracza o wyeliminowaniu z gry.
7. Ewentualne wątpliwości gracza dotyczące regulaminu należy wyjaśnić przed rozpoczęciem rozgrywek.

Rodzaje gier: Match Harry Potter, Top Trumps Harry Potter Czara Ognia, Top Trumps Harry Potter Więzeiń Azkabanu, Top Trumps Harry Potter Zakon Feniksa, Lex GO! Harry Potter.

Streszczenie gier:

MATCH Harry Potter 

W grze Match jest jeden cel – ułożyć 5 jednakowych kostek w rzędzie pionowym, poziomym lub na ukos! Rozmieść wszystkie kostki w taki sposób, aby w żadnym rzędzie nie było więcej niż dwie takie same kostki. Następnie potasuj karty i rozdaj każdemu z graczy po dwie, ale pamiętaj, kart nie wolno podglądać! Rozgrywkę rozpoczyna młodszy gracz, wypychając kostkę w lewym górnym rogu na drugą stronę planszy. Następnie drugi gracz bierze tę kostkę wypycha inną dowolną kostkę na stronę przeciwnika. Pamiętaj – nie możesz użyć tego samego miejsca, z której Twój przeciwnik właśnie wypchnął jedną z kostek! Tę czynność należy powtarzać do momentu, gdy jeden z graczy krzyknie MATCH! Oznacza to, że ułożył rząd jednakowych postaci w pionie, poziomie lub na ukos! Jednak uważaj, jeśli okaże się, że przeciwnik w swoich kartach będzie miał postać, którą ułożyłeś –zabiera Ci zwycięstwo i wygrywa grę!

TOP TRUMPS HARRY POTTER (Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Zakon Feniksa)

Talię kart potasuj i rozdaj wszystkim graczom, którzy następnie muszą je trzymać rewersem do góry. Weź pierwszą kartę z wierzchu swojego stosu, odwróć ją i wybierz jeden z atrybutów. Reszta graczy również odwraca pierwszą kartę ze swoich stosów, podając swoje wartości przypisane do danej cechy, którą wybrałeś na początku. Jeśli miałeś najwyższą liczbę punktów, wygrywasz swoją turę i zabierasz karty przeciwników umieszczając je na spodzie swojego stosu. Zostaniesz zwycięzcą, jeśli zdobędziesz wszystkie karty rywali!

Lex GO! Harry Potter

PRZYGOTOWANIE:
1. Wymieszaj wszystkie kafelki i ułóż tak, aby litery były zakryte.
2. Każdy gracz bierze 10 kafelków dla siebie.
3. Pozostałe kafelki tworzą stos kafelków do wymiany. Odsuń je na bok, aby mieć więcej miejsca do gry.

ROZGRYWKA:

Jak wygrać?
Ścigaj się, układając słowa przy pomocy wszystkich swoich liter.
Używaj kafelków z zaklęciami, żeby zwiększyć szansę na wygraną.
Pozbądź się swoich kafelków jako pierwszy, aby wygrać rundę.
Wygraj 5 rund, żeby ZWYCIĘŻYĆ!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *