Konsultacje społeczne w 2023 roku – ruszył nabór tematów
Do 31 października można zgłaszać tematy, które pojawią się w Planie konsultacji społecznych na 2023 rok.
Wniosek o przeprowadzenie konsultacji na dany temat może zgłosić Rada Okręgu, grupa co najmniej 150 mieszkańców, albo co najmniej 5 organizacji pozarządowych działających na terenie miasta. Należy go skierować do prezydenta Torunia.
Jak dostarczyć dokumenty do urzędu?
Można to zrobić na kilka sposobów:
- Wniosek wraz z załącznikami można zeskanować, podpisać elektronicznie profilem/podpisem zaufanym i wysłać do urzędu pocztą elektroniczną albo za pomocą usługi ePUAP. Dokument najłatwiej podpisać elektronicznie z wykorzystaniem serwisu obywatel.gov.pl.
- Jeżeli nie masz profilu/podpisu zaufanego – możesz go łatwo uzyskać, nawet bez wychodzenia z domu – wejdź na stronę: Profil Zaufany
- Wysłać komplet podpisanych dokumentów pocztą tradycyjną na adres: Prezydent Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
- Przynieść komplet dokumentów do wybranego Punktu Informacyjnego Urzędu Miasta Torunia.
Termin przyjmowania wniosków mija 31 października. W przypadku wysłania dokumentów pocztą o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.
Wnioski zostaną przekazane do zaopiniowania Radzie Społecznej ds. Konsultacji Społecznych. Sporządzi ona listę rankingową zgłoszonych propozycji. Będzie ona stanowić materiał pomocniczy dla prezydenta w przygotowaniu projektu uchwały Rady Miasta Torunia w tej sprawie.