Rusza nabór tematów do przyszłorocznych konsultacji społecznych
Prezydent Miasta Torunia ogłasza nabór tematów do Planu konsultacji społecznych na rok 2024. Swoje propozycje mogą zgłaszać mieszkańcy, rady okręgów oraz organizacje pozarządowe w terminie do 17 listopada.
Wniosek o przeprowadzenie konsultacji może zgłosić:
- rada okręgu;
- grupa co najmniej 150 mieszkańców;
- co najmniej 5 organizacji pozarządowych działających na terenie miasta.
Jak dostarczyć dokumenty do urzędu?
Można to zrobić na kilka sposobów:
- Wniosek wraz z załącznikami można zeskanować, podpisać elektronicznie profilem/podpisem zaufanym i wysłać do urzędu pocztą elektroniczną albo za pomocą usługi ePUAP. Dokument najłatwiej podpisać elektronicznie z wykorzystaniem serwisu obywatel.gov.pl.
- Jeżeli nie masz profilu/podpisu zaufanego – możesz go łatwo uzyskać, nawet bez wychodzenia z domu – wejdź na stronę: Profil Zaufany.
- Wysłać komplet podpisanych dokumentów pocztą tradycyjną na adres: Prezydent Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń.
- Przynieść komplet dokumentów do wybranego Punktu Informacyjnego Urzędu Miasta Torunia.
Termin składania wniosków upływa 17 listopada.
Wnioski, które wpłyną w odpowiedzi na to ogłoszenie zostaną przekazane do zaopiniowania Radzie Społecznej ds. Konsultacji Społecznych, która sporządzi listę rankingową zgłoszonych propozycji. Lista będzie stanowić materiał pomocniczy dla prezydenta w przygotowaniu projektu uchwały Rady Miasta Torunia w tej sprawie.