Kujawsko-pomorska e-Szkoła. Co działo się w ostatnim tygodniu lutego?
Kujawsko-pomorska e-Szkoła nie zwalnia tempa i wciąż dąży do tego, by w dobie zdalnego nauczania stanowić duże wsparcie dla uczniów, zwłaszcza tych, którzy przygotowują się do egzaminów końcowych. Za nami ostatni tydzień lutego. Jak wyglądało w tym czasie e-nauczanie?
W mijającym tygodniu uczniowie na żywo oglądać mogli kolejną porcję zajęć. Na zajęciach dla maturzystów z języka polskiego pojawiły m.in. się interpretacje wierszy Tymoteusza Karpowicza i Bułata Okudżawy, a także lektura “Mały Książę”. Nie zabrakło też przedmiotów ścisłych. Ciągi liczbowe, termodynamika i droga w ruchu przyspieszonym, działania na ułamkach zwykłych i dziesiętnych czy wykorzystanie wyrażeń algebraicznych w praktyce to tylko część zagadnień, które zostały poruszone na zajęciach.
– Nasza e-Szkoła zyskała dużą popularność. Otrzymaliśmy wiele pozytywnych komentarzy i podziękowań, e-lekcje okazały się pomocą dla uczniów w przygotowaniach do matury i egzaminu ósmoklasisty. Od nowego roku szkolnego kontynuujemy projekt w trochę zmienionej formule – mówi marszałek województwa kujawsko-pomorskiego Piotr Całbecki.
Pomysł powstania Kujawsko-Pomorskiej e-Szkoły był odpowiedzią na zamknięcie szkół z powodu wybuchu pandemii. Jej początki sięgają marca ubiegłego roku. Projekt spotkał się z tak dużym zainteresowaniem, że transmisje kontynuowano nawet w wakacje. Od nowego roku szkolnego zmieniono nieco formułę – wynikało to z faktu powrotu do nauczania stacjonarnego. Teraz w ofercie znajdują się zajęcia popołudniowe, które poszerzają zainteresowania i pomagają w przygotowaniu do egzaminów.
Lekcje na żywo i zapisane transmisje można oglądać na czterech kanałach: