Wiemy, jak wygląda plakat EnergaCAMERIMAGE
Do rozpoczęcia 32. edycji Festiwalu EnergaCAMERIMAGE zostało już mniej niż 100 dni. Wiemy już, jak będzie wyglądać plakat zapowiadający wydarzenie.
Autorem jest Marcin Wolski, ilustrator i grafik specjalizujący się w tworzeniu ilustracji prasowych i reklamowych dla klientów z całego świata. Pracował dla klientów, takich jak: Apple, New Yorker Magazine, Politico, The Guardian, Science i wielu innych. W plakacie Festiwalu EnergaCAMERIMAGE wykorzystał efektowny motyw zorzy polarnej, nawiązujący do wyjątkowej magii i piękna kina, które, tak jak zorza, zachwyca, inspiruje i pozostaje w pamięci.
Wykorzystując ten wizualny element, chcemy podkreślić, że festiwal jest miejscem, gdzie spotyka się tradycja z nowoczesnością i sztuka z techniką. Zorza jest zjawiskiem nieprzewidywalnym, może pojawiać się i znikać bez ostrzeżenia, co sprawia, że jej obserwacja jest wyjątkowym i rzadkim doświadczeniem. Filmy również są doświadczeniem ulotnym – wyjaśnia Marek Żydowicz, dyrektor Festiwalu EnergaCAMERIMAGE. – Mimo że mogą być odtwarzane wielokrotnie, każda projekcja jest unikalnym momentem, w którym widz doświadcza historii na nowo, a emocje i reakcje mogą się zmieniać za każdym razem.
Symbolika plakatu, w którym zorzę polarną tworzy wiatr słoneczny będący strumieniem cząsteczek niosących energię elektryczną, jest też ukłonem w stronę firmy Energa Grupa ORLEN, która po raz kolejny będzie sponsorem tytularnym wydarzenia. 32. EnergaCAMERIMAGE odbędzie się w Toruniu od 16 do 23 listopada. Swój udział w wydarzeniu potwierdzili już m.in. Cate Blanchett, Edward Lachman i Steve McQueen.
Po informacje z regionu zapraszamy na nasz bliźniaczy portal pozatorun.pl