Skip to content

! komentarz

  1. Comandante verde
    18 listopada 2019 @ 03:30

    Czasem też bywa tak, że to dziennikarze podsycają różnice bazując na stereotypach lub, co gorsza, własnych wyobrażeniach czy spostrzeżeniach branych za pewnik. Jeśli na przykład, starsza pani uprawia ogródek od trzydziestu lat, a nawet nie wie, że uprawia “partyzantkę ogrodniczą”, to i tak przedstawiana jest jako osoba autentyczna i żywy przykład partyzantki. Jeśli to samo robi ktoś młodszy, bez zażenowania przypinana jest mu łatka “Partyzantka u młodszych pokoleń ogranicza się do facebookowej strony i wystąpień w dziennikarskich tekstach.” Więc dziennikarstwo w Polsce to jednak główne źródło budowania opinii, dzielenia ludzi, skłócania i antagonizowania. Misję przysłoniła “klikalność” bo to ona przekłada się na atrakcyjność dla reklamodawców.

    Odpowiedz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Wymagane pola są oznaczone *