Dlaczego warto pozycjonować firmową stronę internetową?
Jeśli masz stronę firmową, to zapewne chcesz, aby zainwestowane w nią pieniądze z jednej strony się zwróciły, ale też, by witryna zaczęła zwiększać Twoją sprzedaż. Jednak przy tak dużej konkurencji w Internecie, nie jest to takie proste. Dlatego też konieczne staje się zainwestowanie jeszcze w pozycjonowanie strony www. Dzięki temu będziesz mógł zyskiwać liczne korzyści. Jakie? Przekonaj się o tym w dalszej części tego artykułu.
15 korzyści, jakie zyskasz z pozycjonowania swojej strony firmowej
Wyznaczyliśmy aż 15 bardzo ważnych korzyści z pozycjonowania. Ile kosztuje pozycjonowanie strony? To zależy od wielu czynników, ale Agencja Interaktywna Zdobywcy Sieci podaje, że dla małych i średnich firm pozycjonowanie stron internetowych może kosztować od około tysiąca do kilku tysięcy złotych miesięcznie.
Jesteśmy pewni, że wszystkie wypisane przez nas korzyści będą dla Ciebie bardzo ważne i ostatecznie przekonają Cię do tego, że inwestycja w działania SEO po prostu się opłaca. I to niezależnie od tego, gdzie działasz oraz w jakiej branży.
1. Większy ruch na stronie
Kiedy zdecydujesz się zatrudnić agencję SEO, zaczniesz zyskiwać nowe korzyści w postaci generowania większego ruchu na stronie.
To bardzo ważne, gdyż użytkownicy, którzy trafią na Twoją stronę www, już wkrótce mogą stać się Twoimi klientami czy też kontrahentami.
2. Większy zasięg
Skoro Twoja strona internetowa stanie się bardziej widoczna na różne frazy kluczowe w wyszukiwarce Google, to zyskasz też zasięg w Internecie. Zaczniesz zatem wykorzystywać potencjał, jaki daje pozycjonowanie.
Zaufaj swojej agencji SEO, a przekonasz się, że działania SEO mogą otworzyć przed Tobą nowe horyzonty.
3. Wzrost sprzedaży
Niezależnie od tego, czy świadczysz usługi online, lokalnie czy może organizujesz przyjęcia itd. W każdej sytuacji pozycjonowanie może zapewnić tę najważniejszą korzyść. Jaką?
Oczywiście mowa tutaj o wzroście zysków ze sprzedaży. Ta korzyść przy okazji udowadnia, że inwestowanie w SEO zawsze się zwraca i to z nawiązką.
4. Trafisz do grupy docelowej
Dzięki szczegółowej analizie i poznaniu potrzeb Twoich klientów będzie możliwe stworzenie takiej strategii SEO, która pomoże w skutecznym docieraniu do grupy docelowej.
Zatem przy okazji oszczędzisz swoje pieniądze, gdyż już nie musisz reklamować się u tych, którzy nie będą zainteresowani Twoją ofertą.
5. Nowi klienci
Docieraj do nowych klientów, dzięki przemyślanym działaniom SEO. Już teraz możesz przekonać się, że pozycjonowanie SEO to doskonały sposób na to, aby zyskać nowych klientów na wiele lat.
W końcu widoczność na pierwszych miejscach w Google sprawia, że rośnie również zaufanie do Twojej firmy, co zawsze ma duże znaczenie z perspektywy Twoich klientów.
6. Oszczędzisz na reklamie
Pozycjonowanie ma jeden z najwyższych wskaźników ROI, co oznacza, że zainwestowane pieniądze zawsze się zwracają.
Poza tym po tym, jak Twoja strona stanie się widoczna na wiele fraz kluczowych, to możesz zrezygnować na jakiś czas ze współpracy z agencją SEO. Gdy tak zrobisz, to nadal będziesz zyskiwać wiele korzyści.
7. Zyskujesz większą wiarygodność marki
Twoja marka stanie się rozpoznawalna w Internecie, gdzie każdego dnia spędza czas miliony użytkowników i to jedynie z Polski.
Bardzo ważne właśnie dla nowych marek jest to, aby zwiększyć swoją wiarygodność w oczach użytkowników, a wysokie pozycje na liście wyszukiwania są świetnym sposobem na to.
8. Efekty widoczne przez długi czas
Tak jak już wcześniej pisaliśmy, pozycjonowanie się opłaca, gdyż Twoja strona może zyskać wysoką pozycję w Google nawet na długie lata.
Dzięki temu przez cały ten czas będziesz przyciągać użytkowników na swoją witrynę www.
9. Mierzalne efekty
W dodatku przez cały czas inwestowania w pozycjonowanie będziesz w stanie śledzić efekty pracy agencji SEO. Przy pomocy różnych programów możesz sprawdzać pozycję strony w
Google w zależności od frazy kluczowej, a także ile osób decyduje się kliknąć link w wyszukiwarce.
10. Twoja marka staje się rozpoznawalna
Dzięki temu, że Twoja strona znajdzie się na pierwszym miejscu na liście wyszukiwania Google na wiele fraz, użytkownicy będą mieli wrażenie, że jesteś liderem w swojej dziedzinie.
Nawet jeśli działasz dopiero od niedawna. To świetny sposób na rozkręcenie firmy!
11. Przewaga nad konkurencją
Wyprzedź konkurencję w Google! Pamiętaj, jednak, że rywale w Internecie to nie zawsze firmy, z którymi rywalizujesz o klientów. W szczególności, gdy działasz lokalnie.
Dlatego postaw na pozycjonowanie lokalne i zostaw konkurencję daleko w tyle.
12. Zostaniesz ekspertem i liderem
Dziel się swoją wiedzą i pokazuj swoje sukcesy oraz wcześniejsze realizacje. W ten sposób staniesz się ekspertem w swojej branży w oczach Twoich potencjalnych klientów.
W tym celu szczególnie opłaca się prowadzenie bloga firmowego z frazami z długiego ogona.
13. Możesz trafiać jedynie do użytkowników lokalnych
Jak już wcześniej pisaliśmy, pozycjonowanie lokalne sprawia, że możesz stać się liderem w danej okolicy – dzielnicy, mieście, gminie czy województwie.
Dzięki temu, gdy użytkownicy będą poszukiwali w Google specjalistów, trafią właśnie do Ciebie.
14. Wzrost sprzedaży bezpośredniej
Jeśli działasz stacjonarnie, to i tak opłaca Ci się posiadanie strony internetowej oraz zainwestowanie w pozycjonowanie SEO.
Te dwa światy nie tylko się nie wykluczają, ale też znakomicie się uzupełniają. Przekonaj się już teraz, że pozycjonowanie strony firmowej wpływa na wzrost sprzedaży bezpośredniej.
15. Widoczność na setki oraz tysiące fraz kluczowych
Twoja strona internetowa może mieć ogromną liczbę podstron, a na każdej z nich znajdą się teksty ze słowami kluczowymi. W ten sposób staniesz się widoczny w sieci, a Twoje zyski poszybują w górę.
Tego wszystkiego właśnie oczekujesz? W takim razie najlepiej od razu poszukaj opłacalnej agencji SEO i zainwestuj w pozycjonowanie.