Skip to content

4 komentarze

  1. Rafał
    28 maja 2019 @ 14:16

    Niech ten Pan komendant sprawdzi jak poprawiło się bezpieczeństwo dróg krajowych przebudowanych przez GDDKiA. Przed przebudową ile było wypadków na drodze nr 10 a ile po przebudowie. Ten człowiek nie powinien być komendantem bo taki ignorant nie powinien dowodzić policją nawet w Wąchocku! Oczywiście że rozwiązania infrastrukturalne przyczyniają się do zmniejszenia ilości wypadków! Widoczność na przejściu – w nocy – oświetlone przejścia dla pieszych, strzeżone przejazdy kolejowe, ronda zamiast skrzyżowań – to wszystko proste przykłady które zmniejszają ilość wypadków…

    Odpowiedz

  2. uważny
    8 lutego 2019 @ 08:08

    No nie wiem. To przejście gdzie zginęły ostatnio dwie osoby na Grudziądzkiej jest słabo oświetlone. Sam się przekonałem, że pieszy będący na pasach jest tam po zmroku niewidoczny dla kierowcy. Widać tylko ciemne sylwetki na tle oświetlonego skrzyżowania Polna-Grudziądzka. Gdy jedzie się w przeciwnym kierunku to nie ma tak jasnego tła bo droga biegnie łukiem do skrzyżowania Wielki Rów-Grudziądzka… I co ani prokurator ani żadne komisje tego nie stwierdziły po wypadku???!!!!!

    Odpowiedz

  3. Edi
    7 lutego 2019 @ 23:06

    Manadaty za niskie ? To zależy ile kto zarabia . Powinny być proporcjonalne do zarobków .

    Odpowiedz

  4. Mieszkaniec
    7 lutego 2019 @ 20:30

    Warto od razu skontrować banialuki komendanta wycinkami z raportów NIK z 2016 dotyczących BRD: „Policja nie wie dokładnie jaki wpływ na bezpieczeństwo w ruchu drogowym mają podejmowane działania. „, a w szczególności policja NIE MA kompetencji do oceny wpływu infrastruktury na poziom bezpieczeństwa.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *