Skip to content

2 komentarze

  1. Pacjent
    16 maja 2024 @ 21:22

    Spędziłem na poczekalni do lekarza 3 godz z dwulatkiem. Mi się nudziło, ale jak to wytłumaczyć dziecku w dodatku choremu. W rejestracji trzeba się stawić od 9 do 11 celem założenia karty. Byliśmy przed 10 do lekarza weszliśmy o 13. Zapytałem w rejestracji czemu nie można przyjść na 12 założyć kartę i poczekać z godz. do lekarza .W odpowiedzi usłyszałem że ktoś tak wymyślił żeby kartę zakładać tylko od 9 do 11 i dla rejestracji jest tak wygodnie. Nie zgłosiły Panie z rejestracji że jest taki problem nikomu., Zapytane czemu? Same nie wiedzą !!! Rozumiem że budżetówka czy robisz czy leżysz się należy. Ale trochę pomyśleć , przecież to nie boli.
    Na poczekalni dystrybutor wody. Super. Brak kubków do wody, pewnie na dłużej starczy.
    Na wejściu odpadają płytki , można się przewrócić i narobić problemów. Brak opisu przy drzwiach wejściowych do jakich specjalistów się wchodzi, trzeba kręcić kółka. Parking. Parkujemy w lesie, ponieważ stary zrobiony przy szpitalu i przychodni jest za mały. I tu trzeba podziękować dyrekcji.
    Jak popada trzeba jeszcze pokonać błoto żeby dotrzeć do celu. Szok w tych czasach. Płacimy dużo na służbę zdrowia, ale dostajemy niewiele.

    Pani Doktor bardzo miła i profesjonalna

    Odpowiedz

  2. Dk
    2 lipca 2023 @ 22:43

    Problem z dodzwonieniem się jest od kilkunastu lat. Wtedy to moje dzieci potrzebowały wizyt, a nie dawało się dodzwonić . Nic się najwidoczniej nie zmienia.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *