Czy Toruń dobrze przyciąga inwestorów? Zobaczcie, jak robią to inni [WIDEO]
Miasto sprzedaje sześć działek o powierzchni 4,5 ha przy ul. Olsztyńskiej. Przy tej okazji powstało wideo promujące te grunty. Blado jednak ono wypada z filmami promocyjnymi innych miast.
Toruński magistrat przygotowuje się do sprzedaży sześciu działek przy ul. Olsztyńskiej – łącznie liczą one ok. 4,5 ha. Mają odpowiednio: 0,57 ha, 0,67 ha, 0,71 ha, 0,84 ha, 0,87 ha i 0,94 ha powierzchni. Ceny wahają się od 1,1 mln do 2,03 mln zł. Przetarg na sprzedaż tych nieruchomości zaplanowano 11 grudnia.
Promocją sprzedaży tych działek zajmuje się Centrum Wsparcia Biznesu. Wśród atutów tych terenów CWB wskazuje m.in. położenie w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Bielawy, doskonałe skomunikowane z centrum miasta i drogą krajową nr 15, sąsiedztwo centrum handlowego Bielawy i dostępność różnego rodzaju sieci.
Działki są przeznaczone pod usługi, obiekty i urządzenia infrastruktury technicznej oraz magazyny. W ogłoszeniu CWB znajdziemy zdjęcia lotnicze terenu. Oprócz tego biuro zamieściło filmik promujący te nieruchomości na YouTube:
A jak to robią inne polskie miasta? Niedawno na Facebooku Grodzisk Mazowiecki pokazał wideo, w którym promuje swoje tereny inwestycyjne. Toruńskie wideo w zestawieniu z grodziskim wypada dość blado:
Sięgnijmy po kolejne przykłady. Nietrudno je znaleźć choćby na YouTube (na początek Rumia):
A tak to robi Turek:
Toruń też potrafi zaskoczyć. Poniższy film został opublikowany na początku 2018 r.:
Jak oceniacie promocję inwestycyjną Torunia? Czy dobrze się promujemy w kraju i na świecie?