Skip to content

4 komentarze

  1. Phoenix
    6 grudnia 2021 @ 12:18

    Linie 11 i 36 powinny być lepiej skomunikowane ze sobą i przede wszystkim kursować częściej.
    Pewnym pomysłem mogłoby być przesunięcie trasy linii 11 tak aby nie skręcała w Fałata, a jechała w Broniewskiego, Szosę Bydgoską, Okrężną i dalej w Gagarina. Pozwoliłoby to na skomunikowanie lewobrzeża z UMK. Wtedy, można by rozważyć zmianę trasy 36.
    Pomysł ze zróżnicowaniem zakończenia tras 10 i 20 jest dobry.
    Nie zgodzę się z pomysłem utworzenia linii kursującej tylko po lewobrzeżu, bo to już było i się nie sprawdziło.
    Lepiej byłoby pomyśleć o większym wykorzystaniu nowego mostu. Choćby 22 mogłoby dojeżdżać do dworca głównego przez Łódzką, Okólną i Strzałową (o ile się wóz zmieści). Linia 19 mogłaby przejeżdżać przez węzeł w al. Solidarności. Przydałoby się też zwiększyć jej częstotliwości. Podobnie jak 44.

    Odpowiedz

  2. Dolen
    4 grudnia 2021 @ 22:50

    No właśnie, mówcie prawdę, nie pozwalajcie cwaniakom się podszywać pod Wasze wieloletnie starania.
    Bo potem te cwaniaki przypisują sobie zasługę i włączają to jako własny sukces,
    by się ślinić do wyborców w czasie wyborów.

    Odpowiedz

  3. anna
    4 grudnia 2021 @ 18:49

    Tak to prawda, również Rada Okręgu Podgórz złożyła taki wniosek.

    Odpowiedz

  4. Torunianinnnnn
    4 grudnia 2021 @ 09:45

    Jest małe przekłamanie, rady okregow Stawki i Rudak same złożyły takie wnioski do Prezydenta o konsultacje a nie tylko popierały wniosek Radnego, niech już sobie tak tego nie przypisuje że to jego pomysł. Tak naprawdę gdy powstały Rady Okregow to Radni są mniej potrzebni. Przychodzą na zebrania i ściągają pomysły, piszą te same wnioski i przypisują sobie sukces.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.