Skip to content

11 komentarzy

  1. Podgórzaki
    12 sierpnia 2020 @ 10:37

    Koniecznie zrobić porządną,szeroką drogę rowerową od strony ulicy,chodnik tez poszerzyć. Wystarczy zobaczyć jaki ruch tu panuje po godz 18, piesi,rolkarze,hulajnogi,rowery i kijkarze :).

    Odpowiedz

  2. Arti
    1 lipca 2019 @ 14:22

    Na Andersa jest Katastrofa, te Tiry nas niszczą, hałas jest okropny, szczególnie po stronie zajazdu Stawki , od Zajazdu Stawki do ulicy Kniaziewicza. Tylko ekrany to wyciszą, czy miasto może coś z tym zrobić?

    Odpowiedz

  3. bartosz
    28 maja 2019 @ 11:52

    Nie ma potrzeby budowania drogi o dwóch pasach dla każdego kierunku. Nie ma co popełniać tych samych błędów jak na Północnej Trasie Średnicowej vel trasie Prezydenta Raczkiewicza.

    Odpowiedz

  4. mieszkaniec
    28 maja 2019 @ 09:42

    Jestem za,by każdy możliwy skrawek obsadzać krzewami,drzewami.To jest z wielu względów uzasadnione. Parkingi to konieczny element budownictwa mieszkaniowego. Jednak częściej starać się by były wykonywane z płyt ażurowych.Pozwala to na wnikanie opadów bezpośrednio do gruntu. Czy ktoś ponosi odpowiedzialność za stan rowu odwodnienia terenu na Podgórzu przy ul.W.Iwanowskiej? Jeszcze do ub.roku był względnie czysty,pływały w nim kaczuszki. Obecnie to ściek ze śmieciami,zarośnięty. Gdyby jakaś ulewa nastąpiła,to ta cześć miasta byłaby zalana. Czy tego nikt nie widzi? Przykre to, bo miejsce tak licznie uczęszczane.

    Odpowiedz

  5. Gość
    27 maja 2019 @ 23:07

    Drzewa sadzone są w wielu miejscach nawet w takich nikomu niepotrzebnych jak np. Początek Andersa od Poznańskiej gdzie nikt nie mieszka. Może jak miasto nie chce obsadzic Andersa to może niech Trzcinową obsadza po obu stronach będzie ładnie i praktycznie. Teraz jest sam beton i ala trawniki na psie kupy.

    Odpowiedz

  6. DROGA
    27 maja 2019 @ 19:49

    Odnośnie drogi Andersa jako trasy dwujezdniowej. Czy jest to konieczne , wg mnie nie , po co ?, to dopiero będzie hałas … , tam nie ma i nie będzie takiej potrzeby. Jeżeli w przyszłości będzie węzeł Czerniewice lub inny na wprost od nowego mostu łączących S10 z DK91 to cały ruch pójdzie przez S10 i na nowy most , co odciąży znacznie Andersa i Poznańską . To jest najlepsze rozwiązanie dla ludzi , dla mieszkańców , dla nas wszystkich ….
    A nawet jak nie ma tego węzła to i tak nie potrzeba takiego rozwiązania po dwa pasy w każdą stronę, mam nadzieję, że nie ma takich planów naprawdę … , czy są ? jak to jest planowane naprawdę ?

    Odpowiedz

  7. ATTI
    27 maja 2019 @ 19:39

    Mieszkam przy Andersa niedaleko Zajazdu Stawki. Hałas, Hałas i jeszcze raz Hałas. Najgorsze są Tiry , ale osobowe też hałasują. Na dodatek zmieniono na Andersa limit prędkości na odcinku od Zajazdu Stawki do Kniaziewicza z 50 km/godz. do 70 km/godz. co jeszcze bardziej zwiększyło hałas. Ciekawe po co zmieniono ten limit, było 50 km/godz. i było dobrze…., idiotyczne to jest. Mam zamknięte okna i słyszę samochody w całym domu … w dzień, w nocy … , nawet przy zamkniętych roletach. Mam prośbę jako jeden z wielu mieszkańców mieszkających przy Andersa do UMT, proszę postawcie te Ekrany Akustyczne , nasadźcie drzew, zieleni i zmieńcie tą prędkość do takiej jaka była do 50 km/godz. pozwólcie nam żyć normalnie ….

    Odpowiedz

  8. Lech
    26 maja 2019 @ 19:07

    Witam,mieszkam ul,Trzcinowa. 10, sześć lat , od strony ul, Andersa nie można otworzyć okien , jest taki hałas że tylko rolety zewnętrzne niwelują w małym stopniu ten ogromny hałas ,,,obłęd zaczyna się jak ,spadnie deszcz, lub wojsko jedzie swoimi pojazdami ,, zapraszam do mnie w celu werefikacji, koszmar to duże ciężarówki Nocą , pełen gaz i jazda , a gdzie są stróże prawa, powinien być jakiś pas zieleni , w trybie NATYCHMIASTOWYM, pozdrawiam .

    Odpowiedz

  9. mieszkanka okolicznych terenów
    26 maja 2019 @ 16:43

    Każdy ze zmieniających otoczenie tych okolic (czytaj nowy mieszkaniec) posadziłby po jednym drzewku i nie byłoby problemu. Ot taka sąsiedzka i ogólna przysługa. Jeszcze niedawno było tu pole rolnicze, teraz mieszkają tysiące osób, więc można to zrobić w parę chwil 😉

    Odpowiedz

  10. ANETA
    26 maja 2019 @ 16:06

    Od razu też proponuję zmienić stronę trasy dla rowerów z prawej na lewą cześć chodnika. Kto to wymyślił żeby piesi chodzili pomiędzy autami, a rowerami. Na dodatek przy pasie dla rowerów utworzono ławeczki, no chyba żeby rowerzyści trącali tych siedzących(z resztą i tak nikt tam nie siedzi, nie wiem kto wpadł na taki genialny pomysł umiejscowienia laweczek)

    Odpowiedz

    • Turbo
      27 maja 2019 @ 19:56

      To prawda, powinno być jak napisałaś, a na ławeczkach mało osób siedzi , bo samochody pędzą 70 km/godz. do 90 km/godz. i jest głośno, hałas i niebezpiecznie, to po co siedzieć i się narażać …. ?, jak by samochody jechały 50 km/godz. lub 40 km/godz. (co się nie wszystkim podoba) to by ludzie siedzieli na tych ławeczkach jak kiedyś gdy tak było i był mniejszy ruch . Trzeba zadać siebie pytanie czy miasto jest dla ludzi czy dla samochodów , bo Toruń zaczyna chyba być dla samochodów .., to będzie mniej ludzi …

      Odpowiedz

Skomentuj ANETA Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *