Zbliża się konferencja gastronomiczna. Made for Restaurant w formule on-line
Myśl przewodnia tegorocznej konferencji Made for Restaurant to sztuka przetrwania w gastronomii. Spotkania on-line poświęcone będą ostatnim kilku miesiącom pandemii, ich wpływie na branżę gastronomiczną i wypracowaniu dla niej rozwiązań zaradczych. Udział w konferencji jest bezpłatny dla restauratorów, właścicieli kawiarni, firm cateringowych i ich pracowników.
Konferencja odbędzie się w formule on-line w poniedziałek 16 listopada 2020 r. Organizatorzy podsumują ostatnie miesiące i wspólnie z uczestnikami postarają się wypracować rozwiązania, dzięki którym branża gastronomiczna będzie miała szanse przetrwać.
Na przykładzie tych, którzy odnoszą dzisiaj sukcesy pokażemy, jakie koncepty mają większą szansę na przetrwanie w obecnych czasach. Jakie praktyki zapewniają w dzisiejszych czasach wzrost biznesowy, a jakie prowadzą do porażki? Jak sobie radzić z obostrzeniami? Jak komunikować się z gośćmi, aby pozostali lojalni? Jak technologicznie i organizacyjnie usprawnić naszą pracę? Jak stymulować zespół i zadbać o siebie, kiedy brakuje sił i motywacji, a wizja przyszłości zapowiada kolejne trudności? – piszą organizatorzy na stronie wydarzenia.
Bloki tematyczne na konferencji prowadzić będą specjaliści z dziedziny biznesu, komunikacji, zarządzania kryzysowego i psychologii. Nie zabraknie zagadnień, związanych z zagrożeniami prawnymi, usługami delivery, radzeniem sobie w sytuacjach stresowych, niestandardowymi działaniami marketingowymi w czasach pandemii czy nowymi zjawiskami biznesowymi, które mogą mieć wpływ na branżę gastronomiczną.
Udział w konferencji jest bezpłatny dla restauratorów, właścicieli kawiarni, firm cateringowych i ich pracowników. Na uczestników czeka 10 godzin wykładów, dyskusji i debat oraz 40 ekspertów z 6 państw. Aby wziąć udział w konferencji należy się bezpłatnie zarejestrować.