Ruszyły konsultacje społeczne w sprawie rewitalizacji
7 lutego rozpoczęły się konsultacje w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Torunia. Będzie on objęty programem rewitalizacji miasta do 2027 roku.
Wyznaczenie obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji to pierwszy krok do dalszych prac nad tym programem. Jego celem jest poprawa szeroko rozumianych warunków życia na obszarze wykazującym się stanem kryzysowym. Jego skuteczność jest możliwa jedynie przy aktywnym udziale mieszkańców miasta. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumencie eksperckim pn. Diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji miasta Torunia.
Konsultacje społeczne odbędą się w następujących formach:
- Otwarte spotkanie informacyjne:
Termin: 15 lutego
Miejsce: Centrum Sztuki Współczesnej, ul. Wały gen. Sikorskiego 13 w Toruniu,
Godzina: 17:30-19:00.
Aby wziąć udział w spotkaniu, wystarczy wysłać zgłoszenie za pomocą poczty e-mail na adres: konsultacje@um.torun.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do 14 lutego, do godziny 15:00.
- Zbieranie uwag ustnych:
Termin: 7 lutego-10 marca
Miejsce: Biuro Toruńskiego Centrum Miasta Urzędu Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu, w godzinach pracy Biura tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.
- Zbieranie uwag w postaci papierowej:
(korespondencyjnie) lub poprzez pocztę elektroniczną, na formularzach konsultacyjnych kierowanych osobiście lub pocztą tradycyjną do Biura Toruńskiego Centrum Miasta Urzędu Miasta Torunia na adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń lub elektronicznie na adres: konsultacje@um.torun.pl.