Skip to content

5 komentarzy

  1. Gosia
    8 lutego 2024 @ 20:31

    Mzk niech kursuje lepiej po swoim mieście, niech się przełoży, ponieważ córka na uczelnię musi dojechać autobusem MZK i ciągle opóźniony do 20 nawet i 30 minut . A co tutaj mówić na Aleksandrów, Ciechocinek, oj współczuła bym pasażerom, którzy jeżdżą do pracy…. zwolnienie morowane za nagminne spóźnienia

    Odpowiedz

  2. Pasażerka
    8 lutego 2024 @ 20:27

    Za to MZK dostosowane jest?śmieszne, wiadomo, że wasze miasto czuje dobry pieniądz i się siłą pcha. Jak sama nazwa mówi MZK czyli autobus Miejski a nie podmiejski. Po Toruniu poopóźniane kursują a w taką trasę napewno dojedzie na czas. do pracy napewno byśmy dojechali na czas !! Pilnujcie swojego miasta. Wiemy co mamy i na czas w pracy to najważniejsze.

    Odpowiedz

  3. Emerytka
    6 lutego 2024 @ 09:13

    Nie zgadzam się z tymi działaniami. Toruń w dużej mierze zyska. Osoby pracujące w uzdrowisku dojeżdzające do pracy w Ciechocinku, moje kolezanki już czekają na te połączenia. Poza tym dużo ludzi jeździ do Ciechocinka aby korzystać z zabiegów, czy po prostu spędzić parę godzin w innym miejscu niż tylko Torun. Emeryci, rencisci,osoby niepełnosprawe, matki z dziećmi też chcą sie przejechać do Ciechocinka. A Ariva nie da tych możliwości z transportem na wózkach. Jak najbardziej Torunianie czekają na te połączenie. a Toruński Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej chyba nie działa w interesie mieszkańców .

    Odpowiedz

  4. st
    1 lutego 2024 @ 15:47

    ledwo torun stac na zapewnienie jako takiej komunikacji wewnatrz miasta (jako takiej-transport do centrum nierzadko jedzie co 20 minut z niektorych miejscw toruniu, a przejazd np. wrzosy-plaza czy skarpa-torun glowny to jakies 40-50 minut z czestotliwoscia co 20). po co myslec o robieniu innym gminom dobrze? jak chca niech puszcza autobusy za swoje pieniadze. dlaczego ja jako mieszkaniec torunia mam dokladac mieszkancowi aleksandrowa czy ciechocinka?

    Odpowiedz

  5. Lewborzeże
    1 lutego 2024 @ 13:26

    Cel powstawania takiej trasy w kontekście planów przywrócenia połączenia kolejowego z Ciechocinkiem jest znikomy. Jeśli już ją tworzyć, to w kosztach, w największym stopniu powinny partycypować gminy, dla których ta linia jest skierowana. Ponadto, połączenie to nie powinno prowadzić do centrum, bo mija się z celem pokrycie jego istnienia z linią 11, na której zapewne WGK ograniczyłoby – i tak już mizerną – częstotliwość. Lepszym rozwiązaniem byłoby skierowanie jej na pętlę Czerniewice 00 i skomunikowanie z istniejącymi kursami 11 i 19.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *