Skip to content

5 komentarzy

  1. Lewobrzeże
    5 czerwca 2023 @ 16:12

    Zamiast rozbudowywać komunikację miejską w silnie urbanizującym się lewobrzeżu, to oni skracają linie. Może jeszcze niech jakąś skasują, bo przecież to „gorsza” część miasta? Na Stawki powinien jeździć tramwaj. Nie do lasu na JAR, a na lewobrzeże do istniejących od dziesięcioleci osiedli! UM ma to w d… i jeszcze bardziej stara się wykluczyć komunikacyjnie mieszkańców Podgórza, Stawek, Rudaku czy Czerniewic i Glinek. NIE dla takiej polityki. Mieszkańcy lewobrzeżnej części miasta domagają się sprawiedliwości w rozłożeniu komunikacji miejskiej w mieście!

    Odpowiedz

  2. Asia
    5 czerwca 2023 @ 10:55

    Po zmianie rozkładu jazdy linii nr 20 dzieci z Osiedla Poznanska nie mają jak dojechać do szkoły na 8 rano. Zmiana z 7.03 na 7.15 nie pozwala na dojazd. Muszą iść na przystanek na żądanie który jest dalej a autobus jedzie 6.57. Po drugie jest mniej autobusów z przystanku Poznanska Osiedle więcej jest na Glinki gdzie tam jeda może max 3 osoby. Zaraz będą oddawane 2 budynki mieszkalne ok 150 mieszkań jak jeździć do pracy i do szkoły?

    Odpowiedz

  3. Pan Franek
    4 czerwca 2023 @ 19:22

    Trasy przejazdu to jedno, rozkłady jazdy to drugie. Czasy przejazdu układa chyba urzędnik miasta, który nigdy nie jechał autobusem (nawet jako pasażer). Autobus w dużej części rozkładów po 2-5 przystankach łapie opóźnienie. Z tego powodu nie podpasują 1 światła i już mamy 5 minut do tyłu. Na rapaka, albo solidarności spotkamy 2 autobusy i nasz jako trzeci już czeka kolejny cykl świateł- ok 3 minut. Tym sposobem z rozkładu mamy 10 minut opóźnienia, a na pętli postój autobusu był przewidziany na 5. Więc na przystanku początkowym mamy 5 minut opóźnienia. Na 3 przystanku wsiada osoba na wózku inwalidzkim i mamy już 7 minut. Na Manhattanie osoby starsze z wózkami i 2 minuty stoimy na przystanku ( przewidziany postój to średnio 15 sekund). Więc na kolejną pętlę wpadamy już 10-15 minut po czasie, ale postój zaplanowany na 3. I tak kierowca nie ma kiedy siusiu zrobić, pasażerowie wściekli, rozkłady są tylko na papierze, każdy zły, spóźniony i spocony. Witaj nasza i chana komunikacjo w Toruniu.

    Odpowiedz

    • Jasiu Kimono
      4 czerwca 2023 @ 20:18

      W urzędzie miasta nie zastanawiają się nad rozkładami, czasami przejazdu, warunkami pracy kierowców. Najważniejsze jest cięcie kosztów. Autobus nie musi być o czasie, kierowca nie musi mieć przerwy- najważniejsze jest niskie spalanie autobusu… Druga sprawa to taka, że na papierze w rozkładzie ma pasować. Przed 5 laty jeździło w ciągu dnia dużo więcej autobusów. Teraz jeździ mniej, ale na wariata zawracają na pętli i dalej w trasę, więc wydaje się że jest ich więcej. Ciągle opóźnione, wymęczone. Nieważne… Ważne że kilka stoi na zajezdni- są oszczędności… a wystarczyłoby ustawić realne czasy przejazdu w rozkładzie. Dodać te kilka minut żeby kierowca na spokojnie zdążył przejechać trasę nawet jak mu wyskoczy czerwone, wózek inwalidzki, czy inna sytuacja. Wtedy jechałby wolniej i oszczędzał paliwo, hamulce, silnik… Tu są oszczędności Panie Władzo…
      Ale kierowców i tak rozliczają tylko za paliwo… Zapraszamy. Można spróbować przejechać trasę np 11 w ciągu dnia- samochodem osobowym nie ma szans, a co dopiero autobusem i z przystankami..

      Odpowiedz

  4. Anna Bielawska
    4 czerwca 2023 @ 15:54

    A co z połączeniem tramwajowym elana – motoarena przez plac Rapackiego , nie ma jak dojechać na ul. Bydgoską bez przesiadki, kiedyś jeździł tramwaj , po zakończeniu robót już się ten kierunek nie pojawił

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *