Zagłosuj i poczuj magię świąt z Coca-Cola!

Box2 Inne
Fot. Pixabay



Kiedy w telewizji pojawia się reklama z ciężarówkami Coca-Cola, to znak,
że „coraz bliżej święta”! To również zapowiedź prawdziwej trasy kultowych pojazdów, odwiedzających wybrane polskie miasta, z mocą świątecznych atrakcji. Po spektakularnym sukcesie z ubiegłego roku, Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę ciężarówek mieszkańcom polskich miast! Właśnie wystartowało wielkie głosowanie, za sprawą którego magia świąt dotrze do zwycięskich miejscowości.

Od 1995 roku, kiedy to kultowe ciężarówki po raz pierwszy pojawiły się w reklamie Coca-Cola, wiele osób kojarzy słynną piosenkę i reklamę ze zbliżającymi się świętami. Bogata w atrakcje trasa Coca-Cola, która od kilku lat przenosi magię z ekranów telewizorów do wybranych polskich miast gromadzi tłumy.

Od kilku lat Coca-Cola zachęcała Polaków by wzięli sprawy w swoje ręce i sprawili, że ciężarówki oprócz zaplanowanej trasy, zawitają także do ich miasta. Ubiegłoroczny konkurs wygrał Międzychód, zgarniając ponad 40% z aż 1,5 miliona oddanych głosów!Ogromne zaangażowanie wszystkich internautów zostało zauważone i docenione przez markę. Dlatego w tym roku Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać w ręce mieszkańców Polski punkty na trasie czerwonych pojazdów. Lokalizacje te zostaną wyłonione w drodze głosowania.

Głosowanie wystartowało na oficjalnym fan page’u Coca-Cola 18 listopada. W jego wyniku wybrane zostaną trzy miejscowości, do którego zawita jeden ze świątecznych symboli. Już kolejny rok zainteresowanie akcją jest ogromne. Tylko w przeciągu pierwszych 24 godzin od startu konkursu oddano już 60 000 głosów!

Aby zagłosować w konkursie należy dodać hasztag z nazwą miasta, do którego ma przyjechać świąteczna ciężarówka Coca-Cola. 1 grudnia zakończy się pierwszy etap, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości. 6 grudnia, w Mikołajki. spośród nich zostaną wyłonione trzy zwycięskie miasta. Ciężarówki odwiedzą je tuż przed świętami, kolejno: 17.12, 19.12 i 21.12 grudnia.

Coca-Cola zadbała o to, żeby każde miasto, bez względu na wielkość i liczbę mieszkańców miało szansę na zwycięstwo. Dlatego rozgrywka toczyć się będzie osobno między dużymi, średnimi i małymi miastami i z każdego typu miasta zostanie wyłoniony jeden zwycięzca.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *