Decyzje podatkowe docierają do mieszkańców
Trwa roznoszenie decyzji wymiarowych w sprawie podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego na rok 2024. Do doręczenia na terenie Torunia jest łącznie 90 tys. decyzji.
Decyzje doręczają pracownicy Urzędu Miasta Torunia. Pracownik doręczający korespondencję będzie miał ze sobą identyfikator, a na żądanie podatnika powinien on okazać również legitymację służbową. Doręczanie może odbywać się w dni powszednie oraz w soboty od godziny 10:00 do 20:00.
Dokument należy odebrać osobiście. Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie czytelnych podpisów wraz z datą na potwierdzeniu odbioru. Jeżeli decyzja podatkowa nie została doręczona co najmniej na 14 dni przed terminem płatności raty lub decyzję doręczono po upływie ww. terminu – wpłata dokonana w terminie 14 dni od dnia odbioru decyzji uznawana jest jako wpłata terminowa (art. 47 § 2 Ordynacji podatkowej).