Skip to content

20 komentarzy

  1. Torrr
    10 czerwca 2019 @ 14:56

    Układ jedno jezdniowy nie spowoduje przecież że pojazdy znikną. Korek będzie jeszcze dłuższy. I chodzi o pojazdy lokalne osobowe i ciężarowe jadące na prawy brzeg a nie tylko niepłacący tranzyt.
    Dodatkowo prezydent kłamał bo DK15 miało być przełożone na S10 i pokręcony węzeł Czerniewice. Zresztą nic dziwnego bo nim nic nie zjedzie (wg ukrywanych prognoz na 2025 zaledwie 103 poj/dobę! gdy przez Kluczyki prawie 10 tys ! Podejrzewam nawet że pewnie teraz zrezygnowali z budowy pokręconych Czerniewic. Skoro nic tam nie zjedzie – nie nie ma sensu budować:) ).

    https://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=147805093&postcount=4581

    Przypomnę, że powyższe prognozy dotyczą tylko odcinka Staromostowej od S10 do Andersa. W przypadku całej Staromostowej na lewym brzegu już w 2017 z S10 zjeżdżałoby ok 20 tys poj/dobę!

    Odpowiedz

  2. Torrr
    10 czerwca 2019 @ 14:13

    Jeden optymalny węzeł Rudak z S10 na wprost nowego mostu w tunelu częściowo zamkniętym przez os Piaski pod Włocławską i pod rondem Pileckiego zdejmuje z Poznańskiej i Andersa minimum 3tys pojazdów/dobę przenosząc te pojazdy na S10.
    Koszt ten sam (80 mln zł) co planowanych dwóch szkodliwych łączników: pokręconych Czerniewic (20 mln zł) z kolejnym (trzecim) nowym rondem na peryferiach w lesie w drodze na nowy most którymi prawie nic nie zjedzie i Kluczyków (60 mln zł) ładujących wszystko na stary most.
    Wystarczy z nich zrezygnować.

    Odpowiedz

  3. matrix
    10 czerwca 2019 @ 13:18

    To że Prezydent jest słaby to nie ulega wątpliwości, ale pisanie tego typu nieprzemyślanych komentarzy też nie ma najmniejszego sensu. Przecież temat tej drogi jest jednym z najbardziej kluczowych kwestii lewobrzeżnego Toruniu i już dawno powinien zostać uregulowany. Niewątpliwie poprawiło by to znacznie komunikację w tej części miasta. Jeżeli Stowarzyszenie Może nasz „Pan Prezydent” nie ma najlepszej wyobraźni przestrzennej, ale jeżeli Stawki podpiera się fachowcami typu Cichowicz to chyba tym bardziej nie ma o czym dyskutować

    Odpowiedz

  4. Zorro
    9 czerwca 2019 @ 21:14

    To jest idiotyczny pomysł , najlepiej jak będą się trzymać jak najdalej od Andersa, już teraz jest hałas na Stawkach i pełno samochodów ciężarowych, po co te samochody ciężarowe jadą przez sam środek osiedla… ?, nie potrzeba nam tego i tych wszystkich samochodów tylko przejeżdżających przez Toruń…., Jeszcze ktoś wpadł na pomysł aby na jednym z odcinków Andersa zrobić limit prędkości 70 km/godz. akurat tam gdzie mieszkają ludzie i jest pełno sygnalizacji świetlnych, i jest hałas jak diabli , a tam gdzie nie mieszkają ludzie i nie ma sygnalizacji świetlnych nasadzili zieleni i dali limit 50 km/godz. – idiotyzm to delikatne słowo które może to podsumować ….

    Odpowiedz

  5. Torunianinn
    9 czerwca 2019 @ 19:00

    Cichowicz nie chce bo chroni interesy swojego teścia czyli byłego prezydenta Torunia Pana Boćka.

    Odpowiedz

  6. Ur
    8 czerwca 2019 @ 18:30

    Czas na pogonienie betonowego towarzysza z jego gierkowskimi pomysłami. Albo ogłosić secesję lewobrzeża.

    Odpowiedz

  7. Ati
    8 czerwca 2019 @ 07:51

    Tak więc tranzyt ma być na Andersa…, normalni ludzie i miasta wyprowadzają tranzyt poza miasta, a NIE wprowadzają na osiedla. Obecnie jest hałas na Stawkach i ma być jeszcze większy …, tragedia , czy osoby decyzyjne tego nie widzą … ?

    Odpowiedz

  8. Ati
    8 czerwca 2019 @ 07:49

    Tak więc tranzyt ma być na Andersa…, normalni ludzie i miasta wyprowadzają tranzyt poza miasta, a wprowadzają na osiedla. Obecnie jest hałas na Stawkach i ma być jeszcze większy …, tragedia , czy osoby decyzyjne tego nie widzą … ?

    Odpowiedz

  9. Wszechmogący
    7 czerwca 2019 @ 22:58

    Wiewiórski już dawno powinien wylecieć z MZD. Zgarnia kupę kasy za parę marnych pomysłów w roku, które tylko wnerwiają mieszkańców i powodują niechęć do mieszkania w Toruniu. Od samego początku wspierał majętnych w ten i inny sposób a o zwykłych mieszkańcach wolałby zapomnieć.

    Odpowiedz

  10. PL
    7 czerwca 2019 @ 21:42

    Super, wręcz zaj.. pomysł wpieprzać ruch tranzytowy na Andersa! Brawo k. brawo. Banda kr… już teraz nie idzie tutaj spać przy otwartych oknach.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *