Kto będzie zarządzał bulwarem? Ruszył przetarg
Do 15 stycznia można składać wnioski o dopuszczenie do postępowania, którego przedmiotem jest świadczenie usług utrzymania i zarządzania infrastrukturą powstałą na Bulwarze Filadelfijskim.
Chodzi o 2 pawilony wraz z wyposażeniem, 5 łodzi typu „bat wiślany” będących rekonstrukcjami historycznych wiślanych łodzi flisaczych oraz 2 pomosty pływające. Umowa będzie obowiązywać przez 10 lat. Wraz z prowadzeniem działalności w powstałych pawilonach, zgodnie z określoną w projekcie funkcjonalnością, w tym edukacyjną, przyszły zarządca będzie również zobligowany do organizacji rejsów turystycznych po Wiśle dla turystów, mieszkańców oraz gości Torunia, wykorzystując w tym celu jednostki pływające i pomosty.
Główny cel to wzrost zatrudnienia poprzez tworzenie nowych miejsc pracy. Przyszły operator będzie musiał zrealizować określone składniki, takie jak liczba sprzedanych biletów oraz paragonów wydanych klientom korzystających z zarządzanej infrastruktury.
Termin naboru wniosków to 15 stycznia. Po przedłożeniu kompletnych wniosków wraz załącznikami, zainteresowani zostaną zaproszeni do składania ofert. Szczegóły postępowania znajdują się w na stronie internetowej www.torun.pl, Zamówienia publiczne, zamówienia publiczne o wartości powyżej 130 000 zł, koncesje lub w Biuletynie Informacji Publicznej.
Więcej informacji o remoncie Bulwaru Filadelfijskiego znajdziecie tutaj.